Antich queda a la coa per tractar el finançament amb ZP
El cap del Govern balear encara no té data per anar a la Moncloa a negociar el nou model autonòmic i queda relegat en un darrer grup amb els presidents de les Canàries, la Rioja i Cantàbria
Palma03/01/09 0:00
"El darrer tot ho té". Aquesta expressió pot ser una de les esperances a les quals es pugui aferrar el cap del Govern, Francesc Antich, després d’haver quedat relegat en un reduït grup de presidents autonòmics als quals el president central, José Luis Rodríguez Zapatero, rebrà en darrer terme per tractar amb ells la reforma de l’actual model de finançament autonòmic. El mateix Antich reconegué ahir que la seva cita a la Moncloa encara no té data tot i que les fonts del govern de Madrid anunciaren al matí que dilluns que ve Zapatero rebrà en la seva ronda de contactes quatre presidents més: els de Castella i Lleó, Aragó, Múrcia i Castella-la Manxa.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.