“Impresentable” per UM i “decebedora” segons el Bloc
Els socis dels socialistes no comparteixen l'optimisme mostrat pel president Antich i pel conseller Manera i, a més, critiquen amb duresa la manca de concreció de la proposta presentada per Solbes
Palma31/12/08 0:00
Unió Mallorquina (UM) i el Bloc, socis de Govern del PSOE a les Balears, criticaren ahir amb duresa la manca de concreció que al seu entendre hi ha en la proposta per al nou model de finançament autonòmic presentada ahir pel ministre Pedro Solbes. Ni UM ni el Bloc no comparteixen l’optimisme que hi han mostrat el president, Francesc Antich, i el conseller Carles Manera, perquè creuen que per ara no hi ha res que asseguri que es posarà fi al greuge que pateixen les Balears.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- La CAEB demonitza la protesta pel dret a una vida digna: «El turisme mereix el respecte i la consideració de tothom»
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
A veure si a més de paraules en Barceló i en Melià, fan qualque cosa per presionar als socialistes balears per qué plantin cara a Zapatero i Solbes que se'n riuen de nosaltres, no volen contradir al seus superiors , no sigui que les estiren les orelles. Men si fan el mateix que els socialistes catalans que com a mímin demostren la seva disconformitat.
Melià hauria de ser el president i cartell electoral d'UM. Aquest senyor sí que és un nacionalista de debò, a diferència d'altres.