Tragèdia a Cala Rajada
Negligència vs accident
L'informe que elaboren els investigadors sobre l'enfonsament del l'hotel Son Moll haurà d'aclarir la causa del sinistre: les pluges o una mala actuació dels reponsables de la reforma de l'edifici
Palma21/12/08 0:00
Els investigadors analitzen les proves i cerquen més informació per tal de poder elaborar l’informe sobre les causes de l’esfondrament d’una part de l’hotel Son Moll de Cala Rajada, però sembla que la clau de tot plegat serà esbrinar si al darrere de la tragèdia hi hagué una negligència o més aviat fou un accident provocat pels dos dies de pluja.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.