Cort es personarà com a acusació contra Javier Rodrigo de Santos en el cas Parc de la Riera
El tinent de batle d'Hisenda, Andreu Alcover, ho anuncia i assegura que l'Ajuntament de Palma ha de defensar el bon ús dels fons públics municipals
Palma16/10/08 0:00
L’Ajuntament de Palma es personarà oficialment com a acusació particular contra Javier Rodrigo de Santos, exregidor del PP a Cort, en la causa relativa als presumptes delictes comesos en la compravenda del castell infantil del parc de la Riera. L’actual tinent de batle d’Hisenda de Cort, Andreu Alcover (PSIB), donà a conèixer ahir aquesta notícia i considerà que Cort ha de defensar el bonús dels fons públics municipals, cosa que no hauria succeït en l’operació que envoltà la compravenda de la rèplica del castell de Bellver instal·lada al parc de la Riera.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.