155.000 alumnes balears tornen demà a classe
Palma14/09/08 0:00
Un total de 154.988 alumnes començaran matí a les Balears el curs escolar 2008-2009, una xifra que suposa un increment de l'1,64 per cent, amb 2.514 estudiants més respecte a qui van començar el passat any. Els estudiants estaran repartits en un 396 centres escolars i el total de professors ascendirà aquest any a 14.328, dels quals, 3.291 donaran classe en col·legis concertats i la resta en centres públics.
Segons la Conselleria d'Educació i Cultura, encara que el nombre d'alumnes a les illes continua creixent, la taxa de creixement s'ha moderat en comparació amb els anys anteriors.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.