Privatització d'AENA
No sap, no contesta
Abans de començar vacances a l'Illa, la ministra Àlvarez no concreta si aplicarà el conveni viari o si Balears gestionarà l'aeroport. Ara diu que tothom tindrà cogestió
Palma15/08/08 0:00
Arribava per passar les vacances, no per resoldre els dos grans dubtes que envolten la política del seu Ministeri a les Illes. La ministra de Foment, Magdalena Àlvarez, va ser ahir a Palma, però no aclarí si Balears entrarà des del primer moment en un sistema de cogestió aeroportuària que neix sense tenir-la en compte, ni deixà clar si accelerarà l’aplicació del conveni de carreteres, que un any després encara no dóna fruits.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
idò, ja hi tornaran amb sa puta paritat.
Aquesta senyora just sap anar a nel rocio, beure com una xota i ballar sevillanes. Això són ministres!!!