Cas Turisme Jove
Ajornada 'sine die' la reunió entre Antich i Estaràs prevista per demà
Francesc Fiol cridà la secretària d'Organització del PSIB, Rosamaria Alberdi, per anul·lar l'encontre
La reunió entre el president del Govern balear, Francesc Antich, i la presidenta del PP en aquesta comunitat, Rosa Estaràs, prevista per a demà ha quedat ajornada 'sine die', després que el vocal 'popular' encarregat de la relació amb els altres partits, Francesc Fiol, cridàs ahir la secretària d'Organització del PSIB, Rosamaria Alberdi, per anul·lar l'encontre.
Fonts del PSIB van informar a Europa Press que Fiol va sol·licitar a Alberdi ajornar l'entrevista que Antich tenia previst acudir en qualitat de president de l'Executiu autonòmic i de secretari general del PSIB. De moment, van indicar que 'populars' i socialistes no han aconseguit concretar una nova data de la reunió, per la qual cosa podria ajornar-se fins al pròxim mes de setembre.
Així, Fiol va demanar l'ajornament de l'encontre el mateix dia en què es va conèixer la detenció de sis persones implicades en el cas de corrupció del Consorci Turisme Jove de l'anterior Govern del PP, de les quals tres romanen encara als calabossos de la Policia Nacional (l'exgerent del Consorci, Damià Amengual, el cap de Serveis i Manteniment del Consorci, Juan Francisco Gosálbez, i la seva esposa, Maria Auxiliadora Pérez).
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.