L'acord és mes lluny
Els sindicats de la concertada rebutgen la darrera oferta d'Educació. Mantenen la vaga pels pròxims 5 i 11 de juny i anuncien una manifestació per dia 9
Palma30/05/08 0:00
No hi ha acord entre la Conselleria d’Educació i Cultura i els sindicats de professors de l’ensenyament concertat. La mesa sectorial convocada ahir al matí a la seu de la Conselleria finalitzà amb una nova desavinença entre les parts. La manca d’entesa fou tal que els representants sindicals dels docents anunciaren la convocatòria d’una manifestació —sense vaga— per a l’horabaixa del pròxim dilluns 9 de juny, que se suma a les aturades ja anunciades dels dies 5 i 11 d’aquest mateix mes.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.