MÉS per Mancor denuncia una agressió homòfoba durant la nit electoral del 28M
MÉS per Mancor ha denunciat públicament aquest divendres una «agressió verbal homòfoba» i «conducta agressiva» que va tenir lloc durant la nit electoral del 28 de maig. Uns membres de la seva llista electoral als comicis municipals «varen ser agredits».
També a Illes Balears
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No es detrans, és dretans. A veure si t'enteres, betzol. I com tu, jo no insult, betzol
Los disparates de algún energúmeno no pueden servir para culpar a las personas que votan derecha. Aunque a ti te parezca imposible, donde no hay que no busquen, dentro de los grupos "detrans" hay personas serias y honradas que no insultan a nadie. A ver si te enteras, betzol. I tant que ja ho val.
Insulten i a vegades també han tupat a persones, només per no pensar com ells. Però prometen posar ordre i fer cumplir les lleis si governen ells. Com s' ha d'interpretar això?
Ja començan a desfer-se de la pell de mé,van a cara descoberta,demostran el que realment són.
Pruebas son amores y no buenas razones.