L'Escola de Mallorquí posa en marxa una campanya sota el lema 'Du la llengua amb tu'
L'Escola Municipal de Mallorquí ha posat en marxa una campanya sota el lema 'Du la llengua amb tu' amb l'objectiu de recuperar paraules en català «en retrocés o que s'utilitzen malament». Per això, han repartit 2.000 bosses de cotó al petit comerç amb paraules relacionades amb el menjar a botigues d'alimentació del municipi. En les bosses, apareixen paraules com ara alvocat, indiot o ruca.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Multada il·legalment amb 200€ per portar el CAT a la matrícula del cotxe
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Guapi: és molt fàcil d'entendre, però s'ha de tenir un poc d'enteniment.
Tendría narices, por no decir otra cosa, que estas bolsas sirvieran, en algunos casos, para transportar ejemplares de ULTIMA HORA o de su colega, DIARIO DE MALLORCA. Es que me mondo.
Està molt bé fer bosses, però estaria millor encara que quan anem a comprar poguéssem llegir el nom de les fruites i de les verdures en català. Això és fer normal una llengua, la resta és maquillar una mica la situació penosa en del català al carrer.
Un momento, un momento, un momento.... Cómo que "mallorquí"??. No andábamos con "català de Mallorca"?. Me estáis liando. Qué feo eso.