Amenaces creuades entre alumnes i equip directiu del CEPA Calvià

Imatge d'un fragment de la dura carta que han fet pública alguns alumnes.

TW
6

Amenaces creuades entre alumnes i l'equip directiu del Centre d'Educació Per a Adults (CEPA) Calvià.

Després de la denúncia de la jove Dolores Victòria Sánchez contra la direcció del centre per no permetre cursar Auxiliar de Clínica a causa de l'amputació del braç pel càncer que pateix, un grup de companys de la ja exalumna del CEPA, ha decidit fer pública una carta en què acusa la direcció del centre de «amenaces, pressions i extorsions» i insten que tots els professors implicats en la polèmica abandonin els seus càrrecs. Els alumnes asseguren a més que el passat 16 d'octubre van ser «segrestats en hores lectives» per advertir-los que no fessin declaracions als mitjans de comunicació i «obligar» a signar una carta en què es defensava l'actitud de la direcció. El centre desmenteix aquestes pressions i assegura que els van reunir a petició dels alumnes per informar del que havia passat i que no van ser obligats a signar res, només l'acta on es deixava constància de la reunió informativa.

Notícies relacionades

En relació al professorat, una part dels membres del claustre asseguren sentir-se «amb por i assetjats» i no només temen per ells, sinó també per altres joves que no han volgut posicionar-se al conflicte.

Ahir, la Policia Local de Calvià es va presentar als voltants del centre per supervisar la sortida dels alumnes atenent a la preocupació que part de la comunitat educativa havia manifestat.