Sant Agustí de Felanitx, incidents i judici

Els felanitxers es prenen amb humor que el batle Tauler els 'espiï' a les xarxes

La presència de la Guàrdia Civil davant el Convent incità els veïns a pensar que 'ja prenen mides pel dispositiu policial' | Foto: Fòrum de Felanitx

TW
2

Les festes de Sant Agustí a Felanitx ja són a tocar, un altre any, i l'expectació és creixent al voltant d'aquesta concentració popular que en anys anteriors ha comportat algun ensurt als representants públics convidats i al mateix poble que li dóna la vida.

Fa pocs dies aparegué a la premsa local que el batle de la localitat, Biel Tauler (PP), medita quines són les millors opcions per poder assegurar una festa sense sobresalts indesitjats. I Tauler sembla que ha trobat en el mitjà internauta tot un filó que el situa més a prop dels comentaris dels felanitxers.

El fet que el primer edil hagi destinat esforços i recursos a rastrejar què pensen fer els seus conciutadans a la plaça del Convent durant el pas pel Pal·li ha causat una diversitat considerable de reaccions, la majoria entre la sorpresa i la befa.

Notícies relacionades

Tots ells han fet servir l'etiqueta ' per a deixar clares les seves intencions, ara que sembla que hi ha algú que els mira atentament.

Veus de l'escena política, com el Bloc per Felanitx, consideren que en comptes de preocupar-se pel Pal·li, el batle Tauler "hauria de solucionar els temes importants del poble i deixar a la gent fer festa en pau".

En una línia semblant, des de l'entitat Felanitx en Moviment, afirmaven que "el que volem és que ens respectin la nostra festa, que no ens enviin més guàrdia civil, ni flits ni multes", recordant els incidents succeïts en la celebració de 2011.