Perelló plega cansat de “culpes i decebut”

L'històric dirigent presenta la renúncia a l'acta de regidor d'Hisenda pel PSOE a l'Ajuntament de ses Salines i president de la junta de districte de la Colònia de Sant Jordi per motius “personals, entre d'altres”

TW
0

Antoni Perelló ha dit "prou". L'històric dirigent socialista de ses Salines ha presentat la seva dimissió com a regidor d'Hisenda i president de la junta del districte de la Colònia de Sant Jordi. Després de 19 anys a primera línia del PSOE, Perelló se n'acomiada "per motius personals, entre d'altres".

El congelació de les relacions entre ell i l'actual batle socialista, Sebastià Burguera, companys de partits durant més d'una dècada, ha arribat a un punt en què Perelló s'assabentà de manera oficial de la dimissió de batle de Burguera quan aquest diari ho avançava dissabte. "No me n'han comunicat la dimissió fins avui dematí (per ahir)", comenta un resignat Perelló.

Polèmica
"Després d'aquest fet he decidit fugir d'una legislatura que havia de ser tot lo món i que ha estat una decepció, tot i que fa temps que m'ho rumiava", comenta. Perelló, a qui sempre l'ha acompanyat la polèmica, avisa que "sempre he tingut la culpa de tots els mals i hauran de donar-la a un altre ara que me'n vaig". El socialista abandona l'Ajuntament dos dies abans que aquest dimecres es formalitzi l'acceptació de la renúncia a la batlia de Burguera per donar pas a Bartomeu Lladonet, d'UM. "No me'n vaig per res de tot això, però ara conec gent que abans no coneixia", deixant clar que la seva fuita no es deu als rumors que apunten al fet que s'oposava a la investidura de Lladonet.

En la seva gestió al capdavant de la junta de districte, Perelló espera que "la Colònia hagi assolit el pes suficient per tenir el que li correspon en les decisions del municipi de ses Salines". Perelló abandona després de tota una vida dedicada a la política municipal. "Sempre he fet la feina tan bé com he pogut i ara me'n vaig perquè he acabat el cicle amb l'objectiu d'haver compler la fita per la qual em vaig presentar fa 19 anys: assolir la batlia de ses Salines".

La realitat, però, és que les males relacions entre Burguera i Perelló han afectat fins i tot l'agrupació socialista. "La junta de ses Salines no està per ningú ni hi ha cap divisió, fa tres anys vaig deixar de ser-ne el secretari general perquè tenia clar que havia complert el meu objectiu i que ja estava de tornada". Perelló ocuparà fins a final de legislatura el càrrec de director general d'Infraestructures Agràries del Govern de Illes Balears.