Els mallorquins tornaran a sortir al carrer el 10 de maig per a defensar la llengua i la cultura pròpies: «No farem ni una passa enrere»
L’Obra Cultural Balear (OCB) i Joves de Mallorca per la Llengua (JMLL) organitzen la Diada per la Llengua d'enguany per al dissabte 10 de maig, a la plaça nova de Santa Maria del Camí, i conviden tota la ciutadania a sortir al carrer per a defensar la llengua i la cultura pròpies.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El cartell no diu els horaris
Vaya titular propagandístico.
Me pareix molt bé que surtin an es carrer. Peró me diguin on troben vostès un mallorquí de veritat. Ja no hi ha remei.
Però n'hauríem de fer alguna endavant.