Illes Balears | Esport | Poliesportiu
Gran victòria del Son Amar a Palma
El Son Amar se situà ahir a una passa del primer títol europeu de la seva història en derrotar l'equip italià del Somec Pàdua per tres sets a dos al Palau Municipal d'Esports. Es classifica així per a la finalíssima de la Copa CEV, que jugarà avui davant el Lube Macerata, també italià. El Palau Municipal d'Esports de Palma s'omplí d'un públic enfervorit amb els seus, als quals animà fins al darrer alè de l'emocionant matx. La imatge mostra Antiga, jugador del Son Amar Palma (de blau), plantant cara a la barrera que componen els transalpins. Hi ha una gran expectació pel partit d'avui.
El Mallorca es juga avui el ser o no ser davant la Reial Societat
Ja no hi ha marge d'errada. El Reial Mallorca necessita, ara més que mai, convertir l'estadi de Son Moix en un fortí i assegurar-hi la gran majoria -o tots, si pot ser- dels 21 punts en joc corresponents als 7 partits que encara ha de disputar com a local. Però davant la visita d'avui de la Reial Societat, la victòria és obligada. L'empat no serveix per a res. Set punts separen l'equip que entrena Héctor Raúl Cúper de la salvació i un resultat diferent del triomf podria ser sinònim de tragèdia, de fracàs.
NADAL OFICIALITZA L'ADÉU
Miquel Àngel Nadal, el millor futbolista mallorquí de la història, digué adéu ahir després de 18 anys com a professional. El manacorí justificà la seva decisió perquè «en acabar els entrenaments no em sentia satisfet del meu rendiment». Nadal dedicà bona part de la seva intervenció als agraïments. Tingué una dedicatòria per a les aficions del Mallorca i del Barça, i també per a Serra Ferrer, Cruyff, Aragonés i, molt especialment, per a l'exseleccionador espanyol Javier Clemente. El comiat de Nadal coincidí amb una roda de premsa de Cúper, el qual reconegué que el Mallorca «tot just respira per un forat del nas».
- SIAU denuncia la situació d’exclusió de docents interins amb el català aprovat
- Prohens rep el cap de l'exèrcit d'ocupació
- Prohibeixen l’ús de telèfons mòbils a tots els centres de les Balears sostinguts amb fons públics
- El PP defensa que només les llengües que són oficials «en tot un país» ho poden ser a Europa
- Jaume Carot, reelegit Rector de la UIB amb un fort vot de càstig