Illes Balears | Esport | Poliesportiu
La pista central ja coneix un Rafel Nadal imparable
Rafel Nadal debutà ahir a Wimbledón 05 i es desféu en primera ronda del nord-americà Vincent Spadea amb un contundent resultat: 6-4, 6-3 i 6-0. El manacorí només patí en el primer set però un break en el setè joc li bastà per endur-se la primera màniga i trencar així el gel. En el segon set es mostrà molt més confiat amb una superfície en la qual no està acostumat i la tercera mànega fou un passeig triomfant, set en blanc, circumstància difícil de veure quan es juga un partit de tennis sobre superfície vegetal
Alemany tanca el fitxatge de Xisco, però Cúper no el vol
El Mallorca ferma Xisco Muñoz. El president de la comissió esportiva, Mateu Alemany, i el secretari tècnic, Nando Pons, han tancat ja el fitxatge del mallorquí Xisco Muñoz, que milita en el València. L'acord és total, però Héctor Cúper veta la contractació de l'esquerrà manacorí. Héctor Cúper, que com se sap compagina el càrrec d'entrenador del primer equip amb el de mànager general, no ha donat el vistiplau al nou fitxatge, tot i que el representant del futbolista ja tenia un acord aparaulat amb Mateu Alemany i amb Nando Pons.
Pep Bonet abandona el Mallorca
El secretari tècnic Pep Bonet deixa la disciplina del Reial Mallorca després que el club no li hagi oferit la renovació i d'haver mantingut un intercanvi d'impressions amb el president, Vicenç Grande.
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca