Illes Balears | Esport | Futbol
El Mallorca empatà amb el Tenerife (1-1) en un partit dominat pels visitants
El Mallorca va empatar ahir vespre amb el Tenerife i va perdre una bona oportunitat de posar-se al costat del Barcelona al capdavant de la Lliga espanyola de futbol. L'equip conduït tècnicament per l'argentí Héctor Cúper es va avançar en el marcador en el minut 14 amb un gol del davanter internacional Dani García, que va fer diana després d'una centrada del volant iugoslau Veljko Paunovic. Això no obstant, Alexis Suárez va igualar el marcador per als africans just abans d'anar al descans. A pesar de l'empat, el Mallorca ha rapinyat un punt al Barcelona, que dissabte tornà a perdre davant els jugadors del València.
El Mallorca aconsegueix tres punts d'or a Oviedo
El Mallorca va guanyar ahir en el Carlos Tartiere l'Oviedo i va trencar la ratxa de dos mesos sense aconseguir puntuar fora camp. El conjunt de Cúper va anar a Oviedo amb la intenció decidida de dur els tres punts a la butxaca i va fer una autèntica lliçó de futbol davant un dels equips que estan a la part alta de la classificació. El davanter mallorquinista Dani va confirmar ahir la seva condició de golejador materialitzant dos gols dels tres que va fer el conjunt de Cúper.
- Educació reuneix els directors dels centres de secundària de Mallorca per informar-los sobre el pròxim curs escolar
- Alexandre Miquel fa la seva darrera classe després de trenta anys de docència a la UIB
- Com valores els dos anys de legislatura del Govern?
- El president de RTVE descarta que el nou canal en català (2CAT) es pugui veure al País Valencià i a les Balears a través de la TDT
- Josep Melià Ques reivindica un mallorquinisme «centrat» amb capacitat de «defensar els interessos de les Illes i afrontar els reptes econòmics i socials»