La cooperativa d'Ensenyament Es Liceu, ha acollit els millors escolars de Mallorca
Els emblemàtics locals de l'antiga fàbrica Ses Llistes d'es Pont d'Inca, creada el 1923, dedicada especialment als teixits i convertida en escola l'any 1980, després d'haver tancat per una crisi molt forta el propietari donà els antics edificis sempre que el projecte fos amb fins educatius. És per aquest motiu, un grup de joves emprenedors i emprenedores formaren una cooperativa d'Ensenyament anomenada Es Liceu que el dia d'avui continua amb el manteniment de l'edifici i l'adequat a desenvolupar activitats d'ensenyament, i des de fa més d'un lustre apostant pels escacs com eina educativa de millora pels seus alumnes. Amb aquesta premissa, Jeroni Bergas màxim responsable de l'associació Enroc Escacs i monitor de la dita escola i amb el suport de la Federació Balear d'escacs i de la cooperativa han organitzat la fase final del campionat escolar de Mallorca, que ha reunit a 144 escaquistes de tots els racons de Mallorca que ja havien passat una fase prèvia comarcal i podien participar en el campionat de Mallorca segons la seva edat. Destacar el gran ambient que es visqué aquest darrer cap de setmana en què famílies, nins, nines, organitzadors i públic en general han demostrat una gran complicitat amb els escacs.
També a Illes Balears
- El bar Rincón de Hellín del carrer Aragó de Palma exhibeix una bandera franquista a la seva terrassa
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Joan Riera: «El procés que va engegar Catalunya no s’ha acabat. La història no s’acaba mai. I la prova és que molts dels fets que varen tenir lloc el 36 i que havíem donat ja per acabats, són ben vius»
- Organitzen una concentració al Palau de Marivent per a denunciar l'ocupació i espoli del Museu Saridakis
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.