Cata Coll serà nomenada Filla Predilecta de Marratxí
L'Ajuntament de Marratxí nomenarà a la portera de la selecció espanyola femenina de futbol, la portolana Cata Coll, Filla Predilecta del municipi, després de proclamar-se campiona del món el passat diumenge a Austràlia. Així ho ha informat el batle, Jaume Llompart, que ha indicat que el Consistori ha iniciat ja l'expedient corresponent, que s'haurà d'aprovar al plenari municipal.
Cata Coll es convertirà en la primera Filla Predilecta del municipi de Marratxí, després d'aprovar-se el mes de març passat el Reglament Regulador per a la Concessió d'Honors i Distincions. Aquest reglament recull tres figures: fill o filla il·lustre, fill o filla predilecta i fill o filla adoptiva.
L'Ajuntament ha iniciat també els tràmits per a sol·licitar al Consell de Mallorca la medalla d'Honor i Gratitud de l'Illa de Mallorca per a la jugadora de Pòrtol.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.