Gran jornada de pàdel organitzada per Ona Mediterrània i dBalears: bon nivell i millor ambient
Pàdel de molt bon nivell, però sobretot alegria, bon humor i fair play varen ser la tònica general de la segona Diada de Pàdel organitzada per Ona Mediterrània i dBalears, amb el suport del club Palma Padel i del parc Tirolinas Mallorca.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jo no comentava res de la jornada de Pàdel. El meu comentari feia referència a la notícia sobre la cridada d'atenció del Consell d'Europa referent a la corrupció que no se corregeix ni molt manco penalitza. Però no sé com, el meu comentari ha botat d'una pàgina a una altra.
Ja era hora! Me pareix molt bé que els faci avergonyir i que els sancioni, enlloc de corregir el dèficit provocat per la corrupció retallant serveis, sous de treballadors públics i pensions als ciutadans que no en ténen la culpa de res, com feia la senyora Merkel. El que l'ha feta que la pagui. I si se li han d'embargar doblers i béns adquirits pel robatori de fóns públics, que ho facin sense cap mania. I que tenguin en compte que rescatar bancs amb doblers públics que després se neguen a tornarlos, també és corrupció.