Antoni Luna: “Estic preparat per jugar”
El nou futbolista vermell va afirmar durant la presentació que se sent més còmode de lateral, però que jugarà on vulgui Joaquín Caparrós
Antoni Luna, jugador de 21 anys nascut a Son Servera, fou presentat ahir com a nou jugador del Reial Mallorca, equip al qual arriba cedit fins a final de temporada, sense opció de compra, procedent del Sevilla. El defensa es mostrà encantat per la possibilitat de defensar la camiseta vermella i la seva disponibilitat a jugar en qualsevol posició que li demani l'entrenador.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Otro paquete