Moncoutié no falla a la seva cita anual
El francès va aconseguir la quarta victòria en la ronda espanyola en els darrers quatre anys. Wiggins es va posar el jersei vermell
El corredor francès David Moncoutié, del Cofidis, es va adjudicar l'onzena etapa de la Vuelta Ciclista a Espanya, disputada entre Verín i l'estació de muntanya de la Manzaneda, sobre 167 quilòmetres, mentre que el britànic Bradley Wiggins (Sky) es posà el jersei vermell de líder de la classificació general.
David Moncoutié va culminar en solitari una llarga escapada que es va forjar en el quilòmetre 30 de l'etapa i que va arribar a compartir amb uns 18 corredors més, per complir amb un hàbit que ha convertit en costum, ja que ha sumat un triomf en la Vuelta en les darreres quatre edicions.
Un, dos, tres, quatre dits va mostrar el veterà corredor a celebració d'un atac al darrer port de la jornada, la inèdita estació de muntanya de La Manzaneda, de categoria especial, 19 quilòmetres al 5,9 per cent de pendent de mitjana i amb rampes de fins al 10,5.
Entre els favorits, Purito va arrencar amb ímpetu quan faltaven poc més d'un quilòmetre per a la meta malgrat l'aire en contra. "Ha estat una passada. Es formaven "ventalls al port, com a La Covatilla", va apuntar Rodríguez.
A la meta, després de l'esforç el líder del Katusha tot just va treure 7 segons a l'italià Nibali (Liquigas) i Wiggins, el nou jersei vermell de la cursa, ja que l'anterior, el seu company Froome, cedí en els darrers quilòmetres perquè treballà de peó més en benefici del seu cap de files.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.