Casillas: “Som favorits a l'Europeu de 2012”
El capità del Reial Madrid i de la selecció espanyola confirma que la clau per mantenir un gran nivell és ser humils i sacrificats
El capità de la selecció espanyola de futbol, Iker Casillas, assumí ahir que el conjunt vermell és el favorit per aconseguir l'Eurocopa de Polònia i Ucraïna, que es jugarà per l'estiu de 2012. La clau per mantenir el nivell mostrat per la selecció espanyola a l'Eurocopa 2008 i al Mundial 2010 és ben senzill, segons Casillas: "mantenir la humilitat i el sacrifici que ens han conduït a l'èxit". El porter explicà també que està molt content de formar part de l'equip que ha fet història guanyant el Mundial. Hi afegí que a tots els qui varen anar a Sud-àfrica estan encantats de ser convocats de nou, perè que han lluitar per nous reptes, com ara guanyar el torneig de l'any que ve.
"Per sort, fa onze anys que jug amb la selecció i he aconseguit allò a què aspira un futbolista quan és petit, un Mundial i una Eurocopa, però ara tenc ganes de conquistar més títols. Quan ens proclamàrem campions d'Europa, em pensava que ja en tindria prou, però no es així, perquè de cada vegada som més ambiciós", comentà el capità.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Maria de la Salut acull la presentació de L’art de la Paraula, homenatge a Lluc Matas
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.