El Mallorca no opina sobre la sentència que dóna la raó a Manzano
L'actual tècnic de l'Atlètic de Madrid va ser acusat de falsificar el seu contracte i d'haver cobrat dues vegades per ell
Palma12/07/11 0:00
El Mallorca ha emès avui un breu comunicat a la pàgina web del club en el qual es limita a fer pública la decisió de la jutge de donar la raó a l'entrenador Gregorio Manzano en la demanda de reintegració de doblers, sense entrar a valorar el contingut de la sentència.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Una vez más hacemos el ridiculo.Piensa el mensajero seguir ?Lo que tiene que hacer el mensajero es devolver lo que cobro indebidamente,hasta la fecha nadie de la prensa ha comentado nada sobre lo que el fiel escudero cobro en su día