L'Athletic cerca la sorpresa
Els de Joaquín Caparrós s'aferren a l'ambient d'un San Mamés que serà ple a vessar per tractar de derrotar el Barcelona en la tornada dels vuitens de final
L'Athletic de Bilbao cercarà avui (22.00/C+) donar la gran sorpresa i derrotar el Barcelona per accedir als quarts de final de la Copa del Rei, després de l'empat a zero que aconseguiren els de Joaquín Caparrós en el partit d'anada.
Els bilbaïns apel·len a l'esperit d'un San Mamés que serà ple a vessar per fer sonar la campanada. L'afició de l'Athletic ha exhaurit les entrades (per aconseguir-ne una havien de passar la nit al ras) i vol repetir l'ambient que els permeté eliminar el Sevilla fa dos anys, quan, com en aquesta ocasió, les apostes no els afavorien. Un exemple d'aquest suport són els 4.000 aficionats que donaren ànims als jugadors en el darrer entrenament abans del partit d'ahir.
En el pla esportiu, l'Athletic està pendent de saber si podrà disposar dels seus dos centrals titulars, Mikel San José i Fernando Amorebieta. Per la seva banda, Pep Guardiola efectuà una llista de convocats en la qual inclogué el recuperat Carles Puyol, Leo Messi i Ibrahim Afellay. Maxwell quedà a Barcelona. El Màlaga-Sevilla (18.00/GolTV) i el Deportivo-Còrdova (20.00/GolTV) completen la primera jornada dels vuitens de final. Els sevillistes i els deportivistes porten avantatge del partit d'anada.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.