Manzano envesteix Alemany
L'andalús ofereix dues entrevistes a mitjans estatals en les quals dispara amb bala contra l'andritxol. En aquesta ocasió, el tècnic també apunta contra Pere Terrassa
Palma16/10/10 0:00
Si divendres passat era Mateu Alemany qui protagonitzava una roda de premsa incendiària, ahir va ser Gregorio Manzano qui va tornar a carregar contra la gestió de l'advocat andritxol en dues entrevistes en mitjans estatals. Les hostilitats de la guerra que Alemany anuncià s'han iniciat i l'entrenador andalús dispara amb bala.
També a Illes Balears
- Avícola Ballester, Marga Prohens i Rafa Nadal, premis Ciment del GOB
- Alexandre Miquel Novajra: «Més que la volta al món en tres-cents dies, faig la volta al dia en tres-cents mons»
- L’Associació d’Usuaris del Tren denuncia un cas de xenofòbia, actituds incíviques i demana a SFM que actuï
- L'Assemblea de Docents llança un manifest contra les mesures pactades pel PP i l'extrema dreta
- Assemblea de Docents: «Els acords de PP-Vox, quan arribin als centres, seran paper banyat»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No va desencaminado,
Manzano, el millor entrebador de la història del Mallorca, té tota la raó del món, agradi o no. Ja sabem que al Grup Serra no li ha agradat mai Manzano, que és el Miquel Barceló del futbol mallorquí,
Esta bén clar, que només publicau les opinions que vos convenen, abans he escrit una opinió del que me semblava i com que no posava gaire bé en en Mateu ( ancara que no hi hagues cap insult) veig que la heu censurada, suposo que ell vos deu tracar molt bé, está clar que aquest tampoc ho publicareu, no es la leva intenció, ja que si els lectors no han llegit l'enterior no sabran de que va.