Nou èxit en l'assalt al cim del puig Major
Més de 250 aficionats al ciclisme de les Illes Balears i de tot Europa afrontaren ahir la dura pujada al sostre de Mallorca
Més de 250 aficionats al ciclisme afrontaren ahir la novena edició de la Trencagarrons, una dura marxa cicloturística que afronta, amb sortida a Alcúdia, la pujada al puig Major. Amb el cel ennigulat i alguns rajos de sol, el pilot d'aficionats va sortir des d'Alcúdia després que el batle de la vila, Miquel Lompart -acompanyat del regidor d'Esports, José Viver; la directora insular del Consell, Melchora Gómez; i el regidor de Turisme d'Alcúdia, Sebastià Sánchez-, fes la tradicional tallada de cinta per donar el sus a la prova.
El grup es va dirigir des de la piscina municipal d'Alcúdia cap al Port de Pollença per a posteriorment desplaçar-se cap al puig Tomir, primer ascens del dia. Després de l'avituallament, els ciclistes es varen anar acostant al puig Major per afrontar els darrers 7 quilòmetres de dura pujada, que varen ser cronometrats per l'organització.
José Mouzo Carles, del club ciclista Artanenc, va ser el més ràpid amb un temps de 26:15, seguit d'Aitor Azpiazu Cigaran (Israel Go Pro) i Joan Santandreu Pérez (Btt Sineu) amb 27:22 i 27:23, respectivament. Maria Magdalena Fiol Mas (UC Alaró), amb 44:12, va ser la millor illenca.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.