Del Bosque: “Hem sabut reaccionar”
Vicente del Bosque, tècnic de la selecció espanyola, es mostrà molt content per la classificació de l'equip per a vuitens de final com a primer de grup després de derrotar Xile per 1-2, i assegurà que se sent especialment orgullós de la manera com l'equip ha reaccionat en una situació difícil. "Hem sabut reaccionar en un moment complicat", indicà el tècnic.
Del Bosque va reconèixer que, malgrat que els xilens jugaren amb un home menys des de la primera meitat, no va ser un partit fàcil. "Sabíem que el partit no seria senzill. En el descans ho teníem tot controlat, però el seu gol ens pertorbà massa", indicà el preparador espanyol.
Malgrat tot, el de Salamanca va treure una visió positiva de l'enfrontament davant els de Marcelo Bielsa. "Hem aconseguit sumar aquests tres punts i classificar-mos, que era l'important, i és el que hem fet", i confessà que no li preocupa el rival de vuitens. "Volíem passar. El de Portugal també serà un partit molt complicat", va reconéixer.
El tècnic espanyol comentà que, a més, Espanya arriba en el millor moment possible. "Torres està cada pic millor, el mateix que Iniesta. Arribam en els millors condicions per a la recta final. Sabem el que s'està vivint a Espanya i volem arribar lluny", subratllà.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.