“No m'he allunyant del model anterior”
El seleccionador, Vicente del Bosque, es defensa de les crítiques que rep el joc de l'equip i assegura que posa en pràctica els mateixos arguments que feren Espanya campiona d'Europa
Vicente del Bosque, seleccionador espanyol, assegurà ahir, després de la victòria davant Hondures per 2-0 a Johannesburg, que tàcticament no s'ha distanciat del patró de joc que tants de resultats ha donat al combinat vermell. "No m'he allunyat del model anterior", manifestà ahir a Potchefstroom, quan encara no feia 24 hores del matx d'Ellis Park, encara que indicà que "no n'hi ha un perfil únic".
Del Bosque emprà novament el to conciliador amb les crítiques i afirmà que s'esforça a trobar els canvis en l'estil de l'equip, però reiterà que no hi havia hagut cap "revolució". "No sé diferenciar gaire del passat al present. No crec que hi hagi gran diferència. Hi pot haver percepcions i la percepció és que no ens hem separat gaire del passat", assenyalà el seleccionador espanyol, que es basà en les dades estadístiques dels mitjans de comunicació i de la FIFA per justificar aquesta idea, com també en l'ocupació dels jugadors mateixos al centre del camp i en atac.
"Si hi ha ningú que vegi una altra intenció de part meva, sens dubte no n'hi ha", declarà l'entrenador salmantí, que opinà que els qui havien entrat nous o havien substituït els habituals "no canvien gaire el que han fet els anteriors, sobretot en la substància del joc."
El tècnic espanyol admeté que li agrada escoltar i llegir opinions. "Jo, que toler bastant les coses, no trob aquestes diferències amb el model anterior. M'entossudesc a cercar-les, però no ho aconseguesc", hi insistí.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.