Miquel Vaquer serà el nou president
Encara que ara mateix només ostenta el càrrec de manera interina, tot sembla indicar que l'empresari mallorquí ocuparà la poltrona vermella si la seva agenda professional li ho permet
Miquel Vaquer no vol passar l'arada davant el bou i, de moment, no vol aventurar si continuarà sent el president del Reial Mallorca després que el club entri en el concurs voluntari de creditors. L'empresari mallorquí està disposat a fer feina per a l'entitat, però sempre que ho pugui compaginar amb la seva vida professional.
"Mateu Alemany sap que estaré a la disposició del club, com ha passat sempre", comentà ahir Vaquer des de Barcelona. A més, confirmà que ocuparà, per ara, el lloc de president del consell d'administració de manera interina. A partir d'avui, amb la partida de Tomeu Vidal, el propietari d'Oxidoc es convertirà en el cap visible de l'entitat.
Sobre la intenció de continuar o no al capdavant del club una vegada s'hagi iniciat el concurs de creditors, Vaquer ho va supeditar al temps que li hagi de dedicar. "No sé encara com anirà la cosa. Primer haurem d'aclarir què és el que volen de mi. Si els administradors concursals em diuen que he d'estar sempre a disposició del club, no m'ho podré permetre, però si ho puc compaginar amb les meves activitats professionals estaré encantat que el Mallorca exploti la meva imatge", digué l'empresari.
Si finalment accepta la responsabilitat, Vaquer es convertiria en el vuitè president del Mallorca des que es convertí en Societat Anònima Esportiva. Miquel Dalmau, encarregat de la transformació del club en SAD, en va ser el primer la temporada 1991/1992, el van seguir Bartomeu Beltrán, Guillem Reynés, Mateu Alemany, Vicenç Grande, Joaquín García i Tomeu Vidal.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.