Producte balear
La pancarta és ben graciosa. No n'hi ha dubte. Suposa, en tot cas, una errada de concepció força important. Diu textualment: "Si no hi ha un duro, l'any que ve: Producte balear". El Reial Mallorca, per qüestions estrictament econòmiques, està obligat a confiar en els més joves, en els futbolistes formats al club mateix i en altres jugadors de cost reduït que encara estiguin per explotar. La gran equivocació és que la propietat -Mateu Alemany- mai no ha cregut gaire en el planter. Advocar per la formació, és clar, comporta sempre inversió i en aquests moments, precisament, el Reial Mallorca no pot destinar gaire recursos a l'educació futbolística dels més joves.
En definitiva, que fomentar el planter per necessitat no és mai un bon negoci. Resulta imprescindible que Alemany, el consell d'administració, el tècnic del primer equip i la resta d'entrenadors creguin en el futbol base de bon de veres. Sense imposicions de caràcter econòmic. Ho han de fer per convicció, perquè consideren que és el millor camí. I cal que el club posi tot el seu engranatge a funcionar perquè la fàbrica de Son Bibiloni ofereixi els productes més atractius. Clar, i Manzano, evidentment, en un club que confiï en el planter no hi té res a fer.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Està molt bé això del producte balear. Ara bé haurà de tenir qualitat de 1era divisió, si no ja sabem que aquí ningú perdona. Què dirieu els periodistes si baixàssim a 2ona amb Producte Balear? Jugar-s'ho tot en una any al Producte Balear em sembla una aposta a la segona divisió.