El ViveMenorca decideix el derbi en el darrer minut
L'explosió de Turner en l'últim quart va ser decisiva per als d'Olmos. Riera, amb 29 punts, fou el millor dels mallorquins
Palma13/12/09 0:00
El derbi illenc de la Lliga Adecco Or entre el ViveMenorca i el Bàsquet Mallorca (95-87) resultà un partit de primera categoria, amb un gran nivell en atac i igualat en el tram final. El clàssic deixà clar que Joan Riera és el millor base de la competició, que Umeh funciona a ratxes, que Blanch encara té les mans més ràpides de la Lliga i que, encara que a Turner li costa activar-se, sempre apareix.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.