Messi rep la Pilota d'Or a París
El davanter del FC Barcelona va recollir ahir, a la capital gal·la, el trofeu que l'acredita de manera oficial com el millor futbolista del planeta
L'argentí Lionel Messi, ahir, durant l'acte de lliurament de la Pilota d'Or, que concedeix la revista France football. | YOAN VALAT
París07/12/09 0:00
Enmig d'un munt de periodistes i de televisions, el jugador blaugrana rebé el trofeu a París envoltat del president del FC Barcelona, Joan Laporta, i de la seva família. El crac del Barça, que el dia abans marcà dos gols que valgueren els tres punts de l'equip blaugrana enfront del Deportivo, volgué compartir la Pilota d'Or amb els companys de club: "Em sent molt feliç i és un dia molt especial per a mi. Vull dedicar aquest premi a tots els jugadors de la plantilla, perqué sé que l'he aconseguit per la gran temporada que ha fet, i fa, l'equip. Tenc aquest guardó gràcies a ells i els estic molt agraït".
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.