“El Madrid és víctima del nostre joc i del nostre èxit”
El segon capità del Futbol Club Barcelona, Xavi Hernández, està convençut que el Reial Madrid "és víctima" del joc blaugrana i que la seva multimilionària inversió d'enguany "ha estat pel nostre èxit". Xavi es negà ahir a acceptar la comparació que el convidaren a establir des dels mitjans informatius -el Barça és a planter allò que el Madrid és a cartera- a la sala de premsa de la ciutat esportiva. Així, es limità a assenyalar que són dues classes "diferents de filosofia, encara que m'agrada més la nostra".
"Ara, el Madrid és víctima del nostre joc i dels nostres èxits. S'han gastat molts de doblers per les nostres victòries. De moment els va bé, perquè estan per sobre de nosaltres", assenyalà el futbolista blaugrana. Reespecte del 2-6 de la temporada passada, que encara coeja en l'entorn d'ambdues plantilles, Xavi no es volgué referir a la possibilitat que el Barcelona surti a golejar i que el Madrid intenti rescabalar-se d'aquell resultat intentant també una golejada al Camp Nou. "S'ha de tenir un respecte molt gros pel Madrid, perquè és un equip molt difícil de derrotar. El 2-6 ja és història", assegurà.
El migcampista català també volgué enaltir el nivell de joc del Barcelona, posat de manifest dimarts en l'enfrontament amb l'Inter de Milà, en el qual no participaren les dues grans estrelles del conjunt blaugrana -Zlatan Ibrahimovic i Lionel Messi. "Nosaltres confiam en la gent que tenim al vestidor. Demostram que som un equip que no varia d'estil, perquè el sistema és el mateix. És la demostració que l'equip és allò principal i que, així, funciona. Som fidels a un estil", assenyalà Xavi.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.