El City renuncia a Etoo
Les negociacions s'han trencat perquè l'ariet, a més de 12 milions d'euros de fitxa, exigia també cobrar part del preu del traspàs (20 milions)
Londres12/07/09 0:00
El Manchester City ha renunciat a fitxar el davanter camerunès del Barcelona, Samuel Etoo, segons confirma el club anglès a través de la seva pàgina web."Samuel Etoo és, sens dubte, un futbolista magnífic, però les circumstàncies que l'envolten no han permès que l'acord es tanqui", afirmà ahir Garry Cook, el director executiu de l'entitat.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.