Un conveni que cerca “estabilitat”
La Conselleria d'Esports i els clubs que militen en categoria nacional signaren ahir l'acord pel qual rebran ajudes econòmiques durant els propers tres anys. Es vol evitar “un crac” de l'esport illenc
Els clubs que tinguin equips en categories nacionals poden estar una mica més tranquils. Ahir migdia es dugué a terme la signatura del conveni de patrocini entre la Conselleria d’Esports i Joventut del Govern de les Illes i els equips mallorquins que militen en categories nacionals, pel qual rebran ajudes econòmiques des de l’Executiu illenc. La setmana passada es presentaren les quantitats que cadascun d’aquests equips rebria d’acord amb els criteris que s’havien fixat des de la Conselleria. Aquest conveni, tal com explicà el titular d’Esports, Mateu Cañellas, "vol donar seguretat i estabilitat als clubs, ja que és per a tres anys".L’ajuda que rebrà cada club es divideix en dos criteris: els fixos (estables per tres anys) i els variables. En aquest sentit, Cañellas assegurà que es vol evitar "un crac" de l’esport balear aquest estiu.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.