El dia de Jeremy Roy
El francès s'adjudicà la cinquena etapa, mentre que el seu compatriota manté en el seu poder el mallot groc de líder el dia abans d'una dura jornada de muntanya
Madrid13/03/09 0:00
El francès Jeremy Roy va treure profit d’un atac set quilòmetres abans de la meta per adjudicar-se la cinquena etapa de la París-Niça, disputada entre Annonay i Vallon Pont d’Arc, en la qual el seu compatriota Sylvain Chavanel aconseguí mantenir el lideratge just el dia abans d’una jornada de muntanya en la qual s’hauria de veure la millor versió del ciclista espanyol Alberto Contador. Roy, de 25 anys, corredor de la Française de Jeux i professional des de 2003, estrenà el palmarès gràcies a una maniobra en la qual s’ho jugà tot a una carta.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.