El Mariana fitxa Paola Ferrari
L'alera torna al conjunt solleric, dos anys després de la seva fugida, per suplir les baixes de Nieves Llamas, que ha partit a Itàlia, i la lesionada Gabi Ocete
Palma19/02/09 0:00
El Joventut Mariana ha reaccionat aviat a la incertesa que s’havia creat aquests darrers dies per les baixes de Nieves Llamas i Gabi Ocete, i ahir presentà com a nova jugadora del club Paola Ferrari, que torna a l’equip de la Vall dos anys després de la seva partida. La jugadora del Paraguai, amb passaport italià, havia començat la temporada a l’MMT Estudiantes, rival del Joventut Mariana a la Lliga Femenina, on era la quarta millor anotadora i la segona millor passadora. Ferrari torna al conjunt solleric per cobrir les absències de la base Gabi Ocete, lesionada, i la pivot Nieves Llamas, que ha fugit a la lliga italiana després de rebre una gran oferta del Liomatic.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.