“Em sent fort”
El tècnic del Reial Mallorca, Gregorio Manzano, no reconeix que s'equivocàs amb el sistema de joc i es veu amb ànims per fer que l'equip vagi endavant
Palma12/01/09 0:00
El tècnic del Reial Mallorca, Gregorio Manzano, sembla disposat a morir amb les seves idees i ahir no volgué entonar el mea culpa després de la derrota davant el Reial Madrid, en un partit en què l’entrenador andalús sorprengué tothom amb un sistema de joc estrambòtic, amb tres centrals i amb tres pivots defensius a mitjan camp."No crec que m’hagi equivocat. En tot moment hem intentat guanyar, però el Reial Madrid ha estat superior i la qualitat dels seus jugadors ens ha superat en el minut 2", comentà Manzano, que en tot moment defensà l’actitud dels seus futbolistes i els seus plantetjaments tàctics, i justificà la derrota per l’entitat del rival.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.