Nadal debuta davant Serra
El tennista mallorquí s'estrenarà al Màsters Sèries de París davant el jugador local a qui ha superat en les dues ocasions prèvies en què s'han enfrontat
París29/10/08 0:00
El tennista francès Florent Serra serà el primer rival del número u del món, el mallorquí Rafel Nadal, en el torneig de París, darrer Màsters Sèries de la temporada, mentre que l’alemany Philipp Kohlschreiber serà el de David Ferrer. Serra es va classificar ahir per a la segona ronda després de derrotar en un partit disputat l’argentí Guillermo Cañas i ara tractarà d’emular la gesta del seu compatriota Gilles Simon en el Mutua Madrileña Màsters Sèries de Madrid quan ve derrotar el tennista mallorquí en un emocionant i maratonià matx que es decidí en el tie break del tercer set.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.