Brasil i Argentina ja estan classificades
Ronaldinho, autor de dos gols, es va sumar a la festa brasilera mentre que Itàlia també té un peu i mig als quarts de final
Pequín10/08/08 0:00
Les seleccions de l’Argentina i del Brasil, ja classificades, continuen guanyant i liderant els seus grups després de vèncer ahir a Austràlia i a Costa d’Ivori respectivament. D’altra banda, Itàlia i els Estats Units comanden els altres dos grups de la competició masculina de futbol. La clara victòria d’Itàlia sobre Corea del Sud (3-0) permet als italians assolir els sis punts i gairebé posicionar-se en la següent ronda.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.