Partit estel·lar al Palma Arena
L'Ícaro Palma rep el Tenerife, un dels equips més potents de la Lliga
Palma17/11/07 0:00
Després de l'obligada aturada que ha sofert la superlliga a causa del torneig de classificació pel Preolímpic continental que la selecció espanyola va disputar, l'Ícaro Palma torna a la competició. I no ho fa davant un rival qualsevol, sinó contra l'Spar Tenerife Marichal, l'equip més llorejat de tot el voleibol nacional. La cita és per demà diumenge a les (12.00/ TVMallorca) al Palma Arena amb l'entrada gratuïta. L'equip dirigit per Ernesto Rodríguez ha gaudit de tres setmanes per preparar aquest transcedental partit i per refer-se dels errors que van provocar la derrota en el darrer partit disputat a Las Palmas, on l'Ícaro va perdre per 3-1.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.