Alonso: «Em fa molta de gràcia»
L'asturià deixà clar que no dóna importància a les darreres crítiques
Gotemba28/09/07 0:00
Fernando Alonso (McLaren) declarà ahir en el circuit de la muntanya Fuji, escenari aquest cap de setmana del Gran Premi del Japó, que tot el que s'ha dit sobre ell en els darrers dies li fa «molta de gràcia». «Em fa molta de gràcia i poc més. No hi ha res més a dir. Sempre passa quan hi ha problemes i diferents opinions i succeeixen aquestes coses a l'esport al nivell en el qual ens movem, amb tota la repercussió que té. En uns països s'agafa una direcció i en altres una de diferent, depèn dels interessos que hi hagi. A Anglaterra hi ha McLaren i Mercedes i agafen la direcció que consideren oportuna...», manifestà.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.