Estan ben motivats
Els jugadors del Reial Mallorca troben raons de sobres per guanyar diumenge al Santiago Bernabéu que fan innecesària una prima de tercers per espatllar la festa blanca
Palma14/06/07 0:00
Tothom dóna per fet que el Reial Mallorca cobrarà una sucosa prima econòmica procedent de Barcelona si guanya o empata a l'estadi Santiago Bernabéu i espatlla d'aquesta manera la festa de celebració del títol de Lliga al Reial Madrid. Gairebé no hi ha cap tertúlia esportiva en la qual no es parli de maletins carregats de doblers volant cap a l'Illa, i l'ambient es va enrarint a mesura que s'acosta l'hora del partit. Els futbolistes del Reial Mallorca comencen a estar cansats de tanta de broma, especulació i informació tendenciosa procedent de Madrid i de Barcelona i defensen que hi ha prou raons per sortir a guanyar al Bernabéu que fan innecessària una prima que la llei prohibeix.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.