Es jugarà dissabte
El Comitè de Competició ha desestimat les exigències plantejades pel president del Sevilla
Palma14/03/07 0:00
Al final, el Mallorca-Betis es jugarà dissabte tal com estava previst. El Comitè de Competició de la Reial Federació Espanyola de Futbol ha desestimat les exigències del Sevilla i els vermellencs i els bètics es veuran les cares dissabte a les 20.00 hores, a Son Moix. Ambdós equips volien aquesta resolució, ja que ho tenien tot preparat per jugar dissabte. De fet, la feina ja s'havia planificat d'aquesta manera, i no per jugar diumenge com volia el Sevilla. Finalment, ha imperat la raó i la decisió del Comitè deixa la jornada tal com estava en el calendari de la Lliga. De manera que el Mallorca tindrà dissabte l'oportunitat de rescabalar-se davant la seva afició del Betis de Luis Fernández.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.