Toni Tauler col·laborarà amb S'Institut
El corredor illenc treballarà en diferents iniciatives per fomentar la pràctica del ciclisme
M.LL. Pakma.
El ciclista mallorquí Toni Tauler va ser presentat ahir com a nou col·laborador de S'Institut de Serveis Socials i Esportius de Mallorca, institució amb la qual treballarà per fomentar la pràctica del ciclisme entre els més joves. A l'acte, a més de Tauler, hi assistiren Antoni Serrra, president de S'Institut, i Antoni Palerm, director de l'Àrea d'Esports. El corredor de Santa Margalida participarà en activitats i iniciatives com la direcció d'un Master Class d'Spinning, fer conferències i xerrades a diferents centres escolars de Mallorca, dur a terme el control i la supervisió de les escoles de ciclisme de la FCIB subvencionades per S'Institut, organitzar i supervisar les jornades promocionals inter-escoles de ciclisme de la FCIB, o participar a l'estage magistral de Ciclisme a Mallorca organitzat per S'Institut.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.