Mallorca B, Eivissa i UE Poblera just empataren
L'Alaior aconseguí el millor resultat de la jornada després de golejar el Collera amb cinc gols
El Mallorca B, l'Eivissa i la UE Poblera, els tres primers classificats de Tercera Divisió, no passaren de l'empat en la 26a jornada. El Mallorca B sumà un punt dissabte a Santa Eulària (2-2) en un duel en el qual el conjunt pitiús ja guanyava (2-0) abans que es complís el minut 10. El Mallorca B no donà mai el partit per perdut, encara que no fou fins als cinc darrers minuts que Toni Muñoz, que havia substituït Emilio, marcà dos gols i empatà el matx. Per la seva banda, l'Eivissa just pogué sumar un punt a Vilafranca, tot i que s'avançà en el marcador en el minut 3. El conjunt de Miquel Àngel Tomàs plantà cara a l'onze pitiús i aconseguí un empat just. La UE Poblera ocupa la tercera posició, després de sumar un punt valuós davant l'Atlètic Balears. El conjunt blanc-i-blau, que cau fins al cinquè lloc, no va saber en cap moment com havia d'obrir l'entramat defensiu de l'onze de Nico López. El resultat final, el mateix de l'inici (0-0), fa justícia als mèrits nuls d'uns i altres.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.