Pedrosa: «Estic desitjant tornar a córrer»
La primera prova puntuable per al Campionat del Món tindrà lloc dissabte que ve al circuit de Qatar
Madrid06/03/07 0:00
El català Dani Pedrosa (Repsol Honda), que afronta la seva segona temporada en MotoGP, assegurà ahir que espera una prova inaugural a Qatar -serà dissabte que ve- «molt igualada». Pedrosa assegurà que està «preparat per la temporada» i amb molta moral, tot i que deixà clar que «hi ha molts altres equips que han fet molta vida durant les proves de pretemporada d'hivern i, previsiblement, serà una cursa molt tancada». El pilot català va admetre que «sembla que l'inici de la temporada ha arribat molt aviat». «Ja estic desitjant córrer un altre cop després de totes les proves que hem fet a l'hivern. Serà interessant veure les noves motos de 800 cc durant la correguda», assenyalà.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.