Sunil marca el futur
El nou director esportiu del Palma Agua Màgica reclama «compromís»
Sunil Bhardwaj Capó. Aquest és el nom del nou director esportiu del Palma Aqua Màgica. Un professional de prestigi en el panorama del bàsquet estatal que ha deixat el Fórum Filatélico de Valladolid després d'un brillant cicle de cinc anys a l'elit. Natural de Campanet, Sunil serà el responsable de confeccionar la plantilla del PAM per a la pròxima campanya. Una temporada en la qual el conjunt que presideix Miquel Ramis tornarà a partir amb la il·lusió de fer el bot a la Lliga ACB. I per aconseguir-ho, el nou director esportiu del club mallorquí comptarà amb una bona injecció econòmica, tota vegada que s'ha de començar de zero. Només tres homes, Santi Toledo, Josep Pacreu i Shalawn Miller tenen contracte en vigor, de manera que caldrà fer molta de feina als despatxos. I allà és on Sunil Bhardwaj durà el comandament.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.