Ple espanyol per a la final dels 1.500 m
Arturo Casado, Reyes Estévez i Juan Carlos Higuero superaren les semifinals de la prova de mig fons
Hèlsinki09/08/05 0:00
L'atletisme espanyol classificà els seus tres representants -Arturo Casado, Reyes Estévez i Juan Carlos Higuero- per a la final dels 1.500 metres en la tercera jornada del Mundial d'Atletisme a l'aire lliure que es disputa a Hèlsinki, mentres que Juan Carlos de la Ossa, l'única opció de medalla ahir en la final dels 10.000 metres masculins, hagué de conformar-se amb la desena plaça.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.